… ati adus o perspectiva total noua si inovativa, la care nu ne-am asteptat, si cu care mergem inainte!

Jane A.Director, HS
  • Research market & user

    Ne place sa facem tema de casa, prin creativitate si diligenta. De aceea consideram partea de research esentiala, in care echipa noastra pune bazele informatiei si inspiratiei necesare. Cunoasterea pietei, utilizatorilor, competitiei, contextului business si al brandului – ofera o perspectiva clara asupra oportunitatilor prezente si reprezinta quintesenta informatiilor necesare unui proces decizional informat si inteligent.

  • ‘Brief’ - definirea oportunitilor

    Definirea problemelor si oportunitatilor este o parte critica a procesului de inovatie si design. Modalitatea in care definim problema ne poate oferi modalitati noi de a privi piete, sau zone de crestere care inainte erau invizibile. Aceast segment creativ se poate aplica si research-ului existent (in firma dumneavoastra), sau problemelor cu care organizatia se poate confrunta momentan. Contactati-ne pentru a discuta detalii despre valoarea de exceptie pe care acest segment al procesului si impactul pe care Brief-ul de Oportunitati il poate avea in business-ul dumneavoastra.

  • Strategia de executie

    Multe proiecte esueaza din cauza lipsei de viziune a executiei, sau unei perspective care nu iau in considerare toate aspectele necesare implementarii unei viziuni. Experienta noastra vizeaza proiecte majore de mil USD care au reusit in executie, si training profesional in Statele Unite in management de proiect. Cu o intelegere clara asupra necesitatilor executiei: resurselor, timpului si costurilor estimate, noi putem crea si planifica pasii necesari unei executii de success al planurilor de oportunitate.